
Sprawdź warunki ogólne
OGÓLNE WARUNKI HANDLOWE TESY LTD
ZAPEWNIENIE ROZSZERZONEJ GWARANCJI KOMERCYJNEJ - WARUNKOWO DWA LATA PONAD STANDARDOWĄ PIĘCIOLETNIĄ GWARANCJĘ NA ZBIORNIK WODY LUB ŁĄCZNIE SIEDEM LAT DLA NIEKTÓRYCH MODELI ELEKTRYCZNYCH PODGRZEWACZY WODY NA WARUNKACH
1. „TESY” Ltd, z siedzibą w mieście 9700 Shumen, Blvd. Madara 48, Bulgaria, niniejszym oświadcza, że zapewnia przedłużoną gwarancję handlową o dwa lata ponad standardową gwarancję handlową wynoszącą pięć lat na zbiornik wody, czyli łącznie siedem lat, na produkty i na warunkach określonych poniżej, w ramach kampanii promocyjnej "5+2 dodatkowa gwarancja na BelliSlimo i BelliSlimo Dry Cloud" ("kampania promocyjna").
2. „TESY” Ltd, jako producent produktów udzielający gwarancji handlowej, oświadcza, że w przypadku niezgodności zakupionego produktu z umową, konsumentowi przysługują wszelkie środki ochrony prawnej, które nie są związane z jego kosztami, a przedłużona gwarancja handlowa na podstawie niniejszych Ogólnych Warunków w żaden sposób nie wpływa na te środki ochrony prawnej konsumenta.
3. Produkty objęte kampanią promocyjną, do których ma zastosowanie przedłużona gwarancja handlowa:
- Elektryczny podgrzewacz wody BelliSlimo TESYEN6 GCR 302712 E31 EC 304550
- Elektryczny podgrzewacz wody BelliSlimo TESYEN6 GCR 502722 E31 EC 304551
- Elektryczny podgrzewacz wody BelliSlimo TESYEN6 GCR 802722 E31 EC 304552
- Elektryczny podgrzewacz wody BelliSlimo TESYEN6 GCR 1002722 E31 EC 304553
- Elektryczny podgrzewacz wody BelliSlimo Dry Cloud TESY GCR 502724D E31 ECW 305070
- Elektryczny podgrzewacz wody BelliSlimo Dry Cloud TESY GCR 802724D E31 ECW 304607
- Elektryczny podgrzewacz wody BelliSlimo Dry Cloud TESY GCR 1002724D E31 ECW 305826
4. Okres kampanii promocyjnej - 31.05.2025 - 31.12.2025
5. Procedura, której musi przestrzegać użytkownik w celu skorzystania z gwarancji w okresie przedłużenia:
5.1. Każdy użytkownik, który zakupi produkty modeli i w okresie trwania kampanii promocyjnej, o której mowa powyżej, może skorzystać z przedłużonego okresu gwarancji, Zakupiony produkt należy w tym celu zarejestrować rejestrując go na stronie internetowej www. tesywarranty.com . Podczas rejestracji należy wypełnić następujące obowiązkowe pola:
5.1.1 Utworzenie konta (dla użytkowników, którzy nie mają konta na stronie internetowej):
-
Imię i nazwisko;
-
Kraj
-
Miasto
-
Prawidłowy adres e-mail
-
Telefon kontaktowy
-
Deklarowanie pełnoletności poprzez zaznaczenie
-
Oprócz wymaganych pól wymienionych powyżej, istnieją dodatkowe nieobowiązkowe pola, które użytkownik może wypełnić tylko wtedy, gdy sobie tego życzy.
5.1.2 Rejestracja produktu:
-
Wybór kategorii "Elektryczne podgrzewacze wody"
-
Wybór serii "BelliSlimo/ BelliSlimo Dry Cloud"
-
Wybierz model, który automatycznie wypełnia numer TIN/SAP KOD
-
Wprowadzanie numeru seryjnego produktu
-
Wprowadź numer karty gwarancyjnej
5.1.3 Dowód zakupu:
-
Wprowadź nazwę sprzedawcy detalicznego, od którego zakupiono produkt.
-
Wprowadzenie daty zakupu
-
Prześlij plik (obraz lub zeskanowaną kopię) dokumentu zakupu.
-
Prześlij plik obrazu lub zeskanowaną kopię przedniej i tylnej okładki karty gwarancyjnej.
-
Przesyłanie pliku obrazu lub zeskanowanej kopii strony wewnętrznej karty gwarancyjnej
Uwaga: Do przetwarzanych powyżej danych osobowych ma zastosowanie Polityka Ochrony Danych Osobowych „TESY” Ltd, dostępna pod adresem https://tesy.com/customer-service/privacy-policy/statement-of-the-protection-confidentiality-and-privacy-of-the-job-applicants-personal-data-in-accordance-with-gdpr, na którą użytkownik wyraża zgodę poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola podczas zakładania konta na stronie internetowej www.tesywarranty.com.
5.2. Po zakończeniu rejestracji Użytkownik musi wygenerować certyfikat zarejestrowanej gwarancji ("Certyfikat Gwarancyjny") poprzez kliknięcie przycisku "Rozumiem. Wygeneruj certyfikat!". który Użytkownik otrzyma certyfikat na podany przez siebie adres e-mail.
5.3. Rejestracji przedłużonej gwarancji w opisany sposób należy dokonać nie później niż 30 dni kalendarzowych od daty zakupu urządzenia (na przykład - dla urządzenia zakupionego w dniu 30.06.2025 ostatnim możliwym dniem rejestracji jest 30.07.2025).
5.4. Formularz rejestracji produktu na stronie www.tesywarranty.com będzie aktywny do godziny 23:59:59 w dniu 30.07.2025.
6. Warunki rozszerzonej gwarancji
6.1. Warunki przedłużonej gwarancji różnią się od standardowej pięcioletniej gwarancji opisanej w karcie gwarancyjnej, ale aby użytkownik mógł skorzystać z praw gwarancyjnych w okresie przedłużenia, tj. w siódmym roku, konieczne jest przedstawienie, oprócz innych dokumentów, karty gwarancyjnej przy zgłoszeniu reklamacji.
Dodatkowa 2-letnia gwarancja jest aktywowana wyłącznie po rejestracji online zakupionego produktu w systemie gwarancyjnym TESY w ciągu 30 dni od daty zakupu. Do 30 dni przed upływem piątego roku od daty zakupu należy przeprowadzić konserwację zapobiegawczą, polegającą na czyszczeniu zbiornika i wymianie anod, aby dodatkowa gwarancja była ważna. Interwencja ta jest opłacana przez klienta i rejestrowana przez centrum serwisowe na ostatniej stronie karty gwarancyjnej.
Dodatkowa 2-letnia gwarancja na zbiornik jest ważna po przedstawieniu oryginalnej karty gwarancyjnej z przeglądem zarejestrowanym przez serwis TESY na ostatniej stronie karty gwarancyjnej, paragonu zakupu i certyfikatu przedłużonej gwarancji.
Dostawca usług TESY w Polsce:
ARCONET Sp. z o.o. - Podgrzewacze wody, grzejniki konwektorowe, urządzenia grzewcze
A: ul. Grobelnego 4 , T: Infolinia dla połączeń komórkowych: 22 100 59 65, Infolinia dla połączeń stacjonarnych: 801-44-33-22
6.2 „TESY” Ltd zastrzega sobie prawo do odmowy udzielenia gwarancji w przypadku nieprzestrzegania przez użytkownika któregokolwiek z warunków niniejszej procedury. Dane zarejestrowane na stronie www.tesywarranty.com poświadczające zakup podlegają weryfikacji przez „TESY” Ltd. W przypadku nadużyć i nieprzestrzegania wymogów niniejszych Ogólnych Warunków, otrzymany Certyfikat Gwarancyjny na przedłużoną gwarancję zostanie uznany za nieważny, a autoryzowane przez „TESY” Ltd centra serwisowe będą uprawnione do odmowy wykonania bezpłatnej usługi gwarancyjnej w okresie przedłużenia.
6.3. Roszczenie z tytułu rozszerzonej gwarancji handlowej może również zostać odrzucone w następujących przypadkach:
6.3.1. Nieokazanie oryginalnej karty gwarancyjnej, Certyfikatu Rozszerzonej Gwarancji lub dokumentu płatności poświadczającego zakup produktu podczas składania reklamacji w okresie przedłużenia gwarancji. Dlatego ważne jest, aby użytkownik zachował oryginalną kartę gwarancyjną, certyfikat gwarancyjny i paragon fiskalny/fakturę.
6.3.2. W przypadku rozbieżności między danymi wprowadzonymi podczas rejestracji (model, numer fabryczny i data zakupu poza okresem kampanii) a zakupionym produktem, oryginalną kartą gwarancyjną i dokumentem potwierdzającym zakup.
6.4. Rozszerzona gwarancja komercyjna jest obsługiwana przez autoryzowane centrum serwisowe TESY Ltd. - https://tesy.pl/obs-uga-klient-w/sie-serwis-w.
7. Niniejsze Ogólne Warunki są zgodne z wymogami art. 39 i art. 40 ustawy o treściach i usługach cyfrowych oraz sprzedaży towarów.
01.05.2025